"Hej" eller..?

Igår var helt fantastiskt knäppt. Det enda som kanske behöver sägas är att jag faktiskt somnade redan klockan tio på kvällen!(!!!!) De som känner mig lite vet säkert att det säkerligen var ett halvt decennium något sådan hände senast. Men jag var riktigt jävla as-trött. Att ett litet sprintpass kan göra så mycket? Återigen (händer inte jättesällan...) ett tränar-löst pass dock. Inte många aktiva där heller först, bara jag och Jeppe tyyyp. Vi körde det mesta tillsammans och "slapp" änna drösen som kom intraskandes senare... Men människohatare som jag tycks vara kan jag ändå tycka det är gött ibland, att bara få fokusera på sig själv och slippa bli ihopkletad med folk man egentligen hellst sluppit. Galet elak låter jag, kanske... Men det får jag väl snällt stå för i sånna fall :P

På morgonen var det arbetsintervjun också. Änna småkul, haha å det första jag såg var mina eventuella co-workers där i en utav receptionerna. Hoho. Finfint klädda var dom med, kan bli kul att se en Jossan i det va.. Svart kavaj, skjorta och elegant(?haha) liiiten färgglad sidenscarfs tajt runt halsen, förmodligen svart kjol till det med, jo jag tackar jag :P Åh, jo, intervjun gick la bra tror jag. Men jag gråter inga floder om jag inte får jobbet..inte mkt jag kan göra åt det ändå i sånna fall, eller hur?

Jaja, idag vare iaf träning "som vanligt" och sedan att träna kvilleiter små. Längd/Tresteg på tapeten för mig idag. Najs vare.

Godnattåhadegötthaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0