Kepsen och Keps

Blogg.se va änna nere när man försökte logga in en gång igårkväll, sånufårniinteredapåvajagjordeigår. Tooo bad. ^^,

Haha å vettnivad. Tror att friidrottare(?) har en förkälek för huvudbodnader.. FÖR ATT, bara första dagen av IVM hittar jag två som har lustiga efternamn som handlar om sådana, haha.. EN stackars 60m-löpare som hette Kepsen och en längdhoppare som hetter Casquette (keps på franska)!! :D Hihi. Jag återkommer om fler keps-efternamn dyker upp!

Ikväll är det Melodifestival och IVM för hela slanten, dessutom typ samtidigt. Men IVM går såklart före :P Inge snack. Kul skare bli iaf. Kepsletandet fortsätter...

Big wop! C:

Kommentarer
Postat av: Johan

Glöm inte Hattrik Sjöberg. Eller Mösstafa "Mössa" Mohamed. Eller Robert Krånarluvaberg (den sista ber jag om ursäkt för, men våga vitsa!!!)

2008-03-08 @ 14:37:58
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Nisse

shit pommes! lena berntsson 7:26?! Vafan najs

2008-03-08 @ 17:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0