Dopparedan

Dagens mål med joggingturen var förutom själva rehabsyftet även havet :D var så gött väder så va ju änna tvungen å titta till hur det hade gått med uppvärmningen av densamme :) Så här gick det till ungefär;

Peta lite med handen i vattnet - varmt!
Doppa en tå
Doppa två
Doppa tio
Traska i till knäna
Gick upp
Slängde av mig iPoden och klockan - nej, inget mer spännande än så...
Plumsa i igen
Doppade - hela mig :)
Plaskade runt ett tag /simmade
Gick upp
Joggade hem igen



Det var den förmiddagen. GÖTT (-:



Jag bjuder även på en smått galen bild. Tjohopp!



Kommentarer
Postat av: madeleine

åhh shit du gjorde det verkligen spännande när du beskrev det lilla doppet. Jag blev så nyfiken till att läsa klart hela storyn. Lysande damen!



(snygg bild btw)

2008-05-31 @ 23:23:26
URL: http://tojumpintoacrazybarrel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0