Nu har de....fooortsatt!!? :P

Hej!

Sitter och kollar andra deltävlingen, ESC. ;) grrr. jag trivs. haha :D
Har en äpple-sockerkaka i ugnen med, mums gott, snart eren klar!!

Helt okey jobb-dag idag. Vi hade stadsbesök idag också, svenska knugen och grekiska människor var där. Festligt värre.

Har förresten nästan bestämt mig för objektiv nu. Sigmas 17-70. För, Canons kitobjektiv verkade, efter lite research, CRAP!! :S Ska klämma och känna på det i helgen hade jag tänkt, mwihihii :) Så nu skall jag bara hitta billigaste priset för =D-huset. Wop wop! Fått sålt min lilla 350D också, snälla Ullis i PV-porten på Volvov änna :) Fast väntar tills jag har köpt den nya..

Tränade idag iaf. Lite sprint blev det. Innan baklåret skrek till. FAAN >__< Jobbigt. Så jag avbröt...hmmm. Nu ska ja inte ens tänka på att springa på ett tag. Bara massage, rehab och ev. laser fofan. Så kankse man kan va fit-for-fight för lite tävlingar i slutet av sommarn... Riktigt skönt väder var det idag ändå, får glädjas för det istället!

Imorrn får vi ser vad som händer, jobb till halv två först skare bli iaf.

Puss på ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0