Kville betalade min solbränna

Tack!

Kom igår kväll hem från Nerja och tränarutbildningen. Najs väder och okej människor. Kändes dock lite knepigt att varje dag vara på en stooor och så gott som folktom arena under bästa tänkbara träningsförhållanden utan att...träna (förutom dom utbildnings-passen vi hade dårå) O__o Fast jag trodde ändå jag skulle bli mer sugen på friidrott därnere än vad jag blev, lite knas. Jaja.. Vi hade mycket fritid därnere iaf, vilket var gött. Poolen och stranden användes en del, även joggingskorna. När dom andra låg å slappa i solen va jag mestadels ute å flåsade. Men de va lite gött ändå. Jag tänker inte berätta hela resan här, ni som träffar mig får höra den ändå om ni vill. Bara en liten samanfattning får räcka :) Ungefär fyra timmar varje dag gick iaf åt till utbildning (både teori och praktik), frånsett den dagen vi var uppe i bergen och klättrade i 4,5h. *Puh*. Beachvolleyturneringen var ball också! :) Vi var åtta(!!) st som delade lägenhet, i min lägenhet var vi fyra kvilleiter och fyra små stockholmare, det funkade okey ändå, trots att vi inte var direkt överrens om allt :P Summa sumarum är det skönt att vara hemma igen. En resa som den här får en att uppskatta det lill aman har här hemma..på nåt himlans vänster. Så glad var nog längesen jag var över att få syn på Göteborg som när vi åkte igenom den på väg hem från Landvetter ;) Nu; lite bilder!

Linn och Jag :)


1.Linn & Karin 2. Våra fossingar 3.Bergsvandringen 4.Ola under ett höjdpass


5.Linn & Karin...igen 6.Varningi bergen! 7.Varning igeeen!

Näää, nu ska jag kankse sova vettja .Börjar bli lite sömnish...
Hej på er! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Oh, du måste berätta när vi ses! Jag har faktiskt inget planerat när jag är hemma (vilket är från natten till lördag 18:e och en vecka framåt) Alltså har jag all tid i världen för Josefine :D Ses!! Pössi

2008-10-04 @ 12:34:05
URL: http://theresen87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0