Men Polly kanske vill vara pumpa iaf?

------------------------------------------------
En ganska trevlig dag idag :) En ganska väldigt trevlig dag. Fick mig till och med lite sovmorgon innan jag åkte iväg till sjukgymnasten. Jag börjar nästan känna mig lite stark (Trots att "stark" i det här falllet kanske ändå är att ta i, med tanke på att vi pratar om en skada...men ändå!) Jaja, jag tuggar på med rehaben iaf! Heja mig!

Men nu är jag hemma igen. Sitter å fyller opp min nya söta lil(l)a iPod ja fick i fölsedagsprisent i söndags :) En liten goding. Ska nog snickra ihop ett litet fodral á la virkad mössa till den ikväll vettja, dels för att det är kallt (alla måste ha mössa när det är kallt!) och dels för att den kan bli repig annars :O

Diskuterar också med Maria och Anna hur vi ska spöka ut oss på lördagens Chalmers-Halloween-kalas. Lite halloween-igt måste man ju få vara! Var ju typ..mellanstadiet sist, så nu jäklar... Vi funderade på både pumpa och rädisa eller det ännu mer klassiska häxa innan vi nog lite lagom kom fram till nånting mittemellan. Pumpa-trash med andra ord. Eller bara lite extra svart kajal åtminstone, haha...vi får la se! :) Dompan å Krycki e nog med också troja! Ska bli kul å ses hela ganget.

Imorrn ska jag leka med Björn och 8 små barn i Björlanda. Jag har ju blivit mer eller mindre dit-tvingad som tränare för Friidrottsskolan vettja... :P Maohaha, men det kan nog bli trevligt ändå.
-----------------------------------------------------Tjipp å hej!--------


p.S. beställde just en väska från näätet. Jag lyckas nämnligen göra sönder alla väskor jag kommer över, och nu var det mer eller mindre väsk-panik här. åsså hitta jag en sån här fin! :) Den taaaar vi! Ären okey?


Kommentarer
Postat av: madde

tack. du är inte så tokig du heller

2008-10-28 @ 21:37:40
URL: http://tojumpintoacrazybarrel.blogg.se/
Postat av: Sara

hörru jossan, väskan var snygg (Y) Hoppas du hade en bra födelsedag annars! (= I Helgen kommer jag till Götet ! Ska springa Finalloppet i Skatås på lördag morgon!

Vi hörs! ha de gott,:) Puss

2008-10-29 @ 15:53:12
URL: http://holmgrenrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0