Pioder och saniotalimner

Just installera min fasters lya laptop. Det tycker jag var hyggligt av mig. Imorrn kan dom få tillbaka den igen vettja!

I förmiddags (och en bit in på eftermiddagen) var det iaf skola som vanligt, vi pratade om nationalism idag. Spännande, men efter ett tag lite torrt, fast kankse var det för att jag, i sann studie-anda, började bli galet hungrig.. Det blev ju inte roligare för att det var dags för gruppdiskussioner heller, daaah. Alltså, jag har inget emot folk (dom på kursen e snela!) Och inte heller grupper. Eller diskussioner. Ämnena är också intressanta, men ja veeeetefanken asso. På ett sätt skönt att det får vara nog med IR-plug efter den här terminen. För det blir så jevvla träligt på nåt sätt... Alldeles för mycket feminister å vänster-pessimism i görningen, å det pallar man inte med för mycket hela tiden liksom. Man blir ju helt jeklarns forstörd av all fullproppad negativivtet å kneppa tankar. OMG på rent internetspråk O__o Men men, de kan dom inte rå för, jag vet. ;) Ikväll ska jag beställa en ny kursbok iaf. De e liksom mest sånt jag pysslar med nuförtiden... Haha :) Wäj to go JOz!

Å efter mitt försök till FIH-träning träffade jag Thereeese :D:D Det livade opp! Hon är hemma från Gotland den här veckan dårå, så hon var lite ovan med all trafik och rörelse i stan, men hon klarade det ändå ganska bra ;) Vi köpte henne en ap-snygg iPod (efter myyycket om och men, hö-hö ;) ) men ingen försäkring på den, nej nej. Trots att försäljarn nog frågade fem sex, sju gånger och sen prutade på sig själv, å sen.. tja. det blev inget med det i alla fall. Förrestenn tvingar Therese mig att köpa en precis likadan iPod, såatte...okejrå - jag göre! ;) Efter spektaklet med iPod-köpet (Det tog en halvtimme allt som allt) blev det varm-coklad-fika. :D För ingen av oss är särskilt förtjusta i kaffe. Eller té. Beskt och blask är vad det är. Såreså! Trevligt vart det iaf! See ya v.47 nästa gång kankse,då jääklar ;)

Imorrn är det jobba Volvo. Najs!

Puss på rompan å gonatt ^^,

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, det var ett minst sagt intressant i-podköp :P Och klart du ska ha en likadan juuuuv :D En i-pod. Liten. Lila.

Håller tummarna för vecka 47!!

2008-10-22 @ 11:51:12
URL: http://theresen87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0