Säkert!

Vaknade ganska nyss upp från vääärldens längsta och bästa powernap. Ni vet, dessa powernaps, så oförutsägbara - jag skulle ju bara vila en liiiten stund, åsså gör man så här..! gruffs :S Nåja.

Dagen har i övrigt varit ganska rörig, började med ett mer eller mindre kaosartad sjukgymnastbesök, sen rusa iväg å luncha med mor. När jag kom till skolan sen blev allt väldigt rörigt, på stora skärmen i Annedalsseminariet står det dels att vår kurs skulle vara i sal 129 kl 10-17 och att vi skulle ha nåt himlans i sal 220 kl12-14. Då var klockan 13 och jag fattade ingenting... Hittade tillslut några kottar från min kurs, vilka jag våldgästade och satte mig med och diskuterade. Dagens diskussionsfrågorvar tydligen Soverignity and Self Determination. Så jag joina. Uggh! Jag, Viktoria och Carl åkte därefter till Kåren och bokhandeln en trappa upp. En mkt fet bok inhandlades, av oss alla tre!  Titel? Contemporary Security Studies såklart! Skummade igenom den på bussen hem. Måste säga att den är en av den mest pedagogiska kurslitteraturen jag läst sedan svenskaböckerna med grammatik i årskurs 3. Innehållet? Tja, 450sidor enbart om säkerthet, säkerthet och..säkerthet! De ni!

Nä, nu leker jag i PS och lyssnar på P3. Mycket festligt!
Ha det fint!

P.S. Johan Glans -biljetterna verkar veerkligen va bom-slut :(
bajz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0