Åherregudvamångaolikaord

Sitter i min säng å myser ^^, Så jäkla snyggt rum har jag fått till. Litet är det, det vet ni, men icke desto mindre mys :P Hela halva rummet är förövrigt nytt. Köpt ett pyttigt litet skrivbord (större än så, dvs "pyttigt", får knappast plats), en ny fräääsch svart BILLY-bokhylla och en ny lampa. Å massa massa nya kuddar och filtar :D Lampan köpte jag till och med idag. Jag var på Chili på Backaplan och rocka loss. Hur mycket snyggt som hellst finns där! Blev väldigt sugen att köpa upp hela affären, men kom på att det nog hade tagit lite plats, så ja banga


Kollade även på porslin och förvaringsgrejer och prydnadssaker till "nya" lägenheten! :) :) En två i Frölunda står nämnligen och väntar på att lilla jag skall flytta dit. Eller, tja vi kallar det "brat-lägenheten" eftersom... tja.. För meningen är väl inte att bli mantalsskriven där och flytta allt mitt bo dit i ett nafs, utan snarare att kunna ha det som ett schysst krypin att övernatta i, lite mer centralt. Också himla bra att ta hem kompisar till va, moahaha. Ska bli gött när vi får det iordning där iaf! Då är ni alla välkomna! Jag bjuder på fiiiika och filmkväll i mys-soffan^^, Det kan ni skriva opp!

TV då? Tja, förut var det Dansbandskampen på Public Service, och nu den spääääännande upplösningen av Stjärnor på is. Haha, jag har varit så Svensson:ig idag märker jag, va. Men vafan. :) Jag gillar't. Dansbandskampen rätt kul ändå, trots att det kanske låter lite mossigt. Å visst, hälften av det rå-sög. Men inte allt, dom som gick vidare svääängde jöh:D wop wop. Åsså va ju settman programledare. Å Magnus i juryn. De får man inte missa. Nä, nu ska ja se hur det går i B-kändisar på is. Jag hejar på Jeppe Blomqvist och Markus!! Mwiiiiihihiii :)

Pussipuss! ^



Just de ja, tack för att Alex drog ut mig (eller var de ja som drog ut Alex?:P) på feting joggingrundan förut. :) Det behövdes! Fast nu har ja ont i rompen å så, dumma skada, fy!

Kommentarer
Postat av: Johan

Du är sjukt konstig. (inget att göra med det här inlägget, bara rent allmänt).

2008-10-19 @ 02:44:07
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0