Tre små små mättande rätter



Träffade Annika idag, säkert en hel månad se sist! Så vi var tvugna att ta ikapp allt vi missat. Så saaatan va vi tjöta :D Allt skulle ut! Haha. Kära nån, jag tror vi behövde det båda två. :P Kinarestaurang å sen fik vettö. Trevligt! :)

Sökte förresten in till vårens kurser igår. Jag hade ju tänkt ganska länge att jag skulle försöka gå Reklam till våren , så jag gjorde lite arbetsprov å så va...men sen helt plötsligt dagen innan kände jag inte fört längre. Så jag banga :P Och eftersom jag typ läst så mycket Internationella Relationer som finns, fick jag välja nå't annat. Man kan ju tycka att det borde vara lite onödigt att jag pluggar, när jag ändå inte pluggar nåt vidare vettigt :( Men så får de va ett tag till. Jag trivs nog ganska bra med det ändå, det är ju ett hyfsat soft tidsfördriv. Som prio1 sökte jag Medie och Kommunikation på JMG och som prio2 Statsvetenskap. Men det verkar va ganska simpelt att komma in på dom båda, så det blir kanske lite Medie/Kommunikation till våren ändå, med lite jobb å kanske träning! "Kanon!"

Nu ska jag väl lägga mig snart ,för en gångs skull lite tidigt. Såååå många tankar snurrar i huvudet >__<. "Efterklok" är inte alltid bra att vara känner jag nu...iiiiiih. Joobigt läge kompis :(

Puss på alla fina vänner. Jag gillar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0