Yes!

Hemtentan inskickad. Gött som fanken, nu kan man tänka på annat igen :) (Med andra ord, nästa delkurs som börjar imorgon, ahhamen.. vafan)

Fick förresten för mig idag att jag skulle klippa lugg. Nån form av lugg. Eller göra håret kortis igen. Hade kankse varit kul, eller vad säger ni? :P Känns som det så småningom kommer gå till mörkare hårfärg dessutom, mwiiieeh. But no rush nu, Jossan. Paaatience, my dear.

Tror förresten jag ska pierca mig lite mer (om man nu kallar metall i öronen för "piercing?). Ett litet höl till i varje öra någonstans känns lockande...det var ju i alla fall 10 år sen sist.. Antingen blir det fina firren, eller så kommer det se ut som man flugit tillbaka till 1990-talet i örsnibbzen. Jag ska tänka på saken i någon dag till, sen bannebej!? :P



Puss på er tokstollar!
/Jossan ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0