Alla åker till Perth!

Imorse väcktes jag av att min faster och hennes man knackade på och kom med en påse äpplen från deras trädgård, haha för sött ändå :P Så fick man äta frukost med dom och sen vare på med pulsbandet å ut å promenixa som gällde. Ironiskt nog gick jag till Amhult å köpte mig ett busskort :D Dessutom 830:- fattigare på köpet. Öywöp! :P

Igår var trevlig. Träffade Annika första gången på alldels för länge, men hennes permanent hade reda gått ur, jag som sväntat så på att få se :O haha^^, Men jävvlar va vi åt! Världens godaste THAI-mat (köpt nånstans mellan Avenyn och Vasaparken) å sen fet efterätt på det, mmmm :) THAI kan nog va bland det godaste! :) Vart en fin solig sensommardag/tidighöstdag! Sen skulle jag iväg å spela beachvolley (i NRJ-hallen) med Camilla o co. Dels för att Camilla, Sofia å Tove åker till Australien på måndag och dels för att Johan fyllde år idag. Riktigt kul faktiskt! Var ju ett tag sen man spelade det sist, första minutrarna lite ringrostigt men sen tyckte jag nästan jag var bra på det, haha :P Gött å kunna tok-offra sig å slänga sig i sanden när man spela , sånt vågar man ju nte på ett vanligt jävvla inomhusparkettgympagolv direkt.. :P Säg till om ni vill dra dit å spela nån gång vettja!

Sen var tanken att vi skulle dra till självaste SAIK-stugan i skatås för "kalas", och efter ett "hämta-högtalare-hos-Johans-place-i-Partille-stopp" drog vi dit. Grejen var bara att någon (hrrmm) tappat bort nyckeln till stugan! :O Jääävligt smart,så vi satt utanför i nån timme å väntade på att någon skulle hitta nyckeln dum-Johan tappat bort... Efter nån timme löste det sig dock. Å då kom de andra 10 pers också (som hade tagit bussen från beachvolleyn å inte bilen som vi fem ;) ). Kul att träffa Camilla vare! Inte igår direkt! :O Hoppas dom får det kul i Perth i vinter!! (Fan vad alla åker till Australien nuförtiden förresten. Typ alla verkar dra dit efter gymnasiet ,kul för dom! ;) )


Nu sitter jag och skall försöka mig på en maktanalys av Trumandoktrinen, inte så lätt som det låter (om det nu låter lätt...). Känns som lilla Jossan inte bör ge sig in i dessa maktteorier och politiska atriklar bara efter 4 små föreläsningar på kursen, haha. men jag skall klara det! Fatta va stolt man kommer va när man lämnat in det också. ;)

Haregutthaj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0