Drop out

Imorse på förmiddagsföreläsningen bestämde jag mig; jag hoppar av å säger tack för mig på Mediekursen! Det var inte kul alls längre, den delkursen som började veckan innan jag åkte till Gran Canaria. Å läraren verkar helt störd.. Hur som hellst hade jag ingen som hellt motivation för de, finns ingen anledning å sitta där å plocka fina högskolepoäng bara juh.. Så jag gick i pausen. Ringde sedan jobbet för å se om man kunde få jobba lite istället i vår liksom, å vips, nu har jag jobb varje dag ett jedra bra tag framöver, motsvarande halvtid. Det känns jävligt bra. För jag har varit helt snurrig på senare, nu är jag lite lugnare :) och gladare:) Och hoppas kunna få tid till lite själavård mellan varven.

Tja.. det var väl det ja ville meddela idag troja.
Frågor på det?


Resten av dagen gick förresten åt till:
1) Sjukgymnasten (som förövrigt va sista gången jag besökte på ett tag nu, lite friskförklarad alltså :) ),
2) Rasmus
3) Björlandaträningen

Jahopp, såatte imorrn jobbar jag till 13:15. På med scarfsen bara!
WÖÖÖH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0