Sjunga eller skrämmas? Skrämmas eller sjunga?

När jag var liten var pojkbanden söta.
SÅ VAD I HELVETE VAR DET SOM GICK FEL HÄR UNDRAR JAG??? :O

Okej killar, den här gången försöker vi se ut som vi luktar på Arne Weises gamla strumpa!

Ni behöver inte fråga mig varför eller hur jag har hittat den här bilden, för det tycker till och med jag är pinsamt. Och för att jag i följande meningar ändå kommer att berätta det för er. Tydligen tyckte Spotify att de var en "artist I may like" för ett tag sen. Dum som jag var tryckte jag mig in på eländet och fann DET HÄR konvulutet. Varför det dröjt till nu innan jag publicerar skiten är för att det är först nu chocken har lagt sig. Chocken både att dom fanns med på min ofrivilliga Spotify-lista och för att dom ser ut som de gör...

Jag vill dock påpeka att jag inte på något sätt smutskastar alla combackande pojkband. Backstreet Boys håller förtusan än. Så säg inget om det! Trots att dom kanske är mer av karaktären pojkband-som-började-nån-gång-på-nittiotalet-och-aldrig-riktigt-slutade snarare än vi-som-också-började-på-nittiotalet-men-slutade-och-kom-tillbaka-lagom-till-pensionen. Jag vågar ifs inte yttra mig om hur Boyzone faktiskt såg ut när det begav sig, jag var aldrig nått stort (eller litet heller för den delen) fan av dem back in the dayz, men för deras egen skull hoppas jag att det fanns något litet litet spår av ungdom i dem då.

Sammanfattningsvis, om jag bara ska ge er två tips i det här inlägget (jag vet, det är lite snålt, men sån är jag) blir det:
1) Försök förfan inte göra comback om ni heter Boyzone!!
2) Om ni ändå skulle göra det, välj inte en bild av er själva. Ni ser scary ut. Ta ett kort på nån annan istället, typ Hugh Jackman. Han är snygg. Och i er ålder.

Hejsåläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0