Är triangakärl ett verktyg?

Jag har på senare tid börjat köpa diverse, i sin ensamhet, suspekta verktyg. Att tidigt på dagen gå till Clas Ohlson och drämma fram en gummislägga på disken kan ju verka en aning mordiskt, men icke! Dagens skörd blev förövrigt en kulhammare och ett triangakärl. Och jag som varken ska ut på tur eller slå ihjäl nån.

Nä, den officiella förklaringen är att jag börja styra upp en mindre verkstad hemavid. Ett litet krypin för mitt silversmide som så smått börjar ta form :) Och det är jag glad för. Nedan några av mina alster. Vid intresse, maila mig på josshanna @ hotmail . com vettja! :)



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Sweet!

2009-12-21 @ 00:45:29
URL: http://www.nils-nilsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0