Bus-stampa?

Stoppa pressarna! Jag kan inte vissla längre! Det låter bara såhär när jag försöker nu: *schhwschshsssuuuschww..lrpftschh* Okej, jag kan vissla lite. Om jag tar i från tårna och får minst 5min på mig att hitta rätt läpp-och-käk-läge. Men det skiter sig snabbt igen.

Så nu undrar jag; Vad har hänt med mig? För såhär kan vi väl inte ha det? Och, finns det något substitut för den klassiska, och mycket väl succeartade busvisslingen? Jag kan mycket väl vara i stort behov av denne.

Seså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0