Trummeliten

Dagen idag började med en date med Maria i stan. Trevligt, men sjukt jäkla mycket folk ute idag hörrni! Jag ville hitta ett par svarta jeans men det gick sådär bra.   Inga svarta jeans alltså.

MEN tro inte att jag inte har shoppat idag för det. Nähä för jag har köpt mig en trumlare! :D "Jaha, en torktumlare" tänker ni? Nä. Det får (tyvärr) inte plats några kläder i den här. Eventuellt något litet i sådana fall, kanske en magtröja eller en halv strumpa. För det jag köpt är en liten sten- och metalltrumlare. Dyrt som fanken, men, ja det blev ju inga jeans idag, och de hade nog kostat nästan lika mycket, så vi kan väl låtsas att dagssumman blir påtungefär plus minus noll. Känns bättre så! :)

Nu sova. Imorgon bitti är det dags att träna igen, efter några dagars julmat och sitta-i-soffan-och-peta-sig-i-naveln-tidsfördriv. FriidrottensHus - her aj kååm! ;D


Och ja, trumlaren är till silvret c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0