Kanelbulle

Nej, jag skrev inte fel bakverk i rubriken. För jag hittad een kanelbulle i frysen som mamma visst lämnat där nån gång :) Den känns lockande att äta nån dag troja. Semlor är för töntar. (Njae, det där sista menade jag nog inte, skrev det nog bara för att det inte blev nån för mig ida...)

Aja, men nu har jag pratat i telefånen i över två timmar iaf :O Mitt öra lär ju koka lite av all strålning kan man tycka. Först vare Raz i typ 1h45min, sen morsan... Lite najs å prata ändå, delvis för att alternativet ju hade varit plugg ;) Som alltid. jag har varit lite käss på det på senare. Skäms på mig! Men imorrn får vi ut nya hemtentan så då måste man ju läsa lite iaf, åtminstone ha lite sidor att referera till...u know.

Idag blev det iaf dubbelpass och shopping. Dubbelpass för att jag tränade två gånger, först sjukgymnasten en sväng å sen körde jag finfina aeoroba intervaller i friidrottshallen, sjuukt mycket folk var det där ifs! Å massa långkottar som skulle springa runt å ha sig, kände mig nästan som en av dom för nån sekund när jag veva runt där på banan. Men sen kom jag på att: nä, för jag är ju sprinter!! Det var en skön känsla.

Å shoppingen dårå, för jag vet att ni vill höra vad jag shoppade.
1.Lång T-shirt. Nike. Rosa. COOL. Snygg. Ball :)
2.Träningskläder.
3.En jävla massa ljus.
4.En jävla massa glas.
5.Åsså mat på Hemköp!

På Spotify går Beyonces "senaste" platta varm. Har nästan bestämt mig för att jag gillar det. Iaf stötvis. Yihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0