Liten hyllning

Jag brukar ju säga att jag gillar att kolla på simning, men ingen fattar varför....förrns nu verkar det som. Tack vare den dära Sara Sjöström. :) Hon är förjädra bra helt enkelt. Vet inte om ni fattar exakt HUR bra, men att en femtonåring sätter ett mästerskapsrekord, två världsrekord och vinner VM-finalen bara sådär e sjukt. Sjuuukt bra alltså! Kommer ihåg förra året, då va hon fjorton och med i landslaget och slogs med dom stora hajarna. Hajarna hon själv äter som småplankton idag. Jag skulle kunna hålla på hur länge som hellst å höja tjejen till skyarna i det här inlägget, men jag väljer att sluta här. Jag tror ni har fattat poängen iaf! ;) Imonerad är vad jag är - och det borde ni också vara!

Imorgon börjar sändningarna från försökspassen 9:00, SVT såklart. Bänka er vettja! :) De ska ja! Sedan iväg å välja väggfärg. En vit, en mörkt turkosblå och en grådassig blir det troja. Whehooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0