Emo iz back

Hallå eller.

Nu är emoslingan tillbaka. Eller vad vi nu kallade den back in the days. Känns stabilt ändå, var ju ett toppen-år det där 2007 när jag sist smyckde min hjässa med en alldeles för blond slinga mot korpsvart hår. Heja mig!

Igår var jag på (förmodligen) sista studentuppvaktningen för iår. Var ute hos Lollo i Sävedalen :)  Stannade till och med lite längre än planerat, och det var inte bara för att jag inte kom åt vasttrafik.se med mobilen. Naaaajs vare. Där var även long lost lumpar-Jesper, sjukt kul att träffa karln!! :) Vi hade typ ett halvår att ta igen. Tveksamt om vi hann dra igenom allt som hänt, men jag tror att det viktigaste ämnena ändå hann svabbas igenom! :)

I torsdags var det förresten Frölundagymnasiet som tog studenten så då vart den ett antal friidrottsnissar som skulle besökas även då. Hesa, men glada, lite bortdomnade Erik var först på studentuppvaktningsturnén den dagen. Därefter mindre hesa, men desto tokigare Viktor. På kvällskvisten blev det en sväng förbi Michael innan självaste studenfesten på Park Lane. Oj vad gammal man kände sig, bara en massa nittior överallt vatusan, elleeer...hihi. Men rätt trevligt var det ändå! :)

   
Erik,      Robin å Jonte spanar,     Viktor

Helgen bjöd på alltid lika trevliga Sävedalsspelen på Vallhamra IP, fast i år med dryga motvindar. Ändå helt okej säsongsöppnigar med tanke på det! Var två år sedan jag sist sprang de distanserna, så lite ringrostigt var det kankse, kändes nästan kort med bra 100 och 200m helt plötsligt ;) Känns bra när jag väl kommer upp i löpnungen, kruxet är bara att jag fortfarande inte riktigt hittat den rappa känslan i början av acc-fasen.. Får hoppas det kommer så småningom i sommar! Men det kommer, det kommer:) Fick förresten reda på idag att Marc anmält mig på 400m och 200m på Världsungdomsspelen om en månad :O Milda Matilda! Får börja ladda redan nu, haha! :)

Kanske dags att sova nu. Har väl snittat 4-5h sömn/natt nu på några dagar.. Visserligen trevliga anledningar varför;) men mindre bra för kroppen antar jag. Så nu jeklar! Sömn for president! känner jag just nu enna..

Pöss på rompen kåmpisar! Hajj ^-^

PS. Idag släpptes Hardcore Superstars nya platta "Beg For It". Spana in på Spotify vettja! Många sköna spår finnes! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0