Ändrad rubrik

Hrrm, ja men välkomna ska ni vara!

Idag har varit en, för mig, lång dag. Tränade 8-10, sedan Volvojobb, sen hem å äta å sova å kl 17:30 träning igen. Idag körde vi snuthar (dvs snabbhetsuthållighet = många längre lopp) på eftermiddagen. Jag, Jonte och Erik körde dom ute på vallen, enna göttigare så. Fast idag fick vi inte lov att tända upp strålkastarna, vilket sög lite, så vi sprang omkring i beckmörker.. Ögonen vänjde ju sig efter ett tag men det var svårt att se vissa banmarkeringar, haha, loppen gick bra iaf! Skönt att loppen faktiskt känns lättre för varje vecka! Nu sömn!! Imorgon har jag gett mig själv lite sovmorgon vettja. Softsooft :)

Puss å hej
/Joz

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad skoj! :D Grattis grattis!

2009-11-07 @ 14:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0