"Nu kan det bara bli bättre"

Fan, idag har varit en förskräcklig dag, mått riktigt kass. Inte kul alls.. Känner bara för att lägga mig just nu så man kan få glömma den här..

Positivt idag dock: Bussen kom som den skulle vid Sörredsvägen imorse, det är mer undantag än regel nuförtiden.. Tror jag snart kan satsa på en karriär i att tjäna pengar enbart på kompensationspengar från Västtrafik..det ser bra ut på den fronten...jodå. Idag postade jag två st klagobrev pga uteblivna bussar senaste veckan. Yippieyäy :S

Nä hörrni, godnatt.
Å för allt ni gör, var snälla mot varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0