Sprang jag ett marathon igår?

För hus i hel-råg vad mina ben känns tunga idag. Samt igår på träningen. Var längesedan kroppen svarade så dåligt på vad man sa te den.. Tydligen ska det mer eller mindre kännas såhär nu säger coach, så det är väl en liten tröst. Lägg på det på att jag sover som ett spädbarn just nu (vaknar fjorton gånger per natt och tar igen mig ett par timmar mitt på dan), så har ni Jossan upp i dagen.

"Jaha okej okej och tack för infon" säger du. Vassego, det var också allt ni får ut av mig idag. Nu ska jag och min oduga till sömnrytm gå och lägga oss.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0