Gött jobbat!

När jag vaknade i morse hade jag lite ont i halsen och en vilopuls förhöjd med ca 20.. Aaaeuh inge bra på en tävlingsdag. Men efter månget velande åkte jag ändå till Friidrottens Hus (lyxen att bo nära).. Jag kunde ju i alla fall åka dit och känna efter på plats tänkte jag.. (60m är ju inte så långt jöh.) Men jag visste nog redan då att det skulle sluta i att jag sprang. Och, ja. Lite dimmigt bakom startblocket, men jag klarade mig förbi mållinjen som tvåa i heatet! Wop wop! Dessutom på nytt årsbästa! :) Sedan en final på det som nästan gick lika bra. Men det finns fortfarande mycket att ta av, vilket ju är bra! :)

Kvällen bjöd på obligatoriska Melodifestivalen. Men aj aj så lamt:O Bara Salem Al Fakir som gjorde mig glad. Han är en bra man. Och låten ett litet mästerverk. Så jatack :)

Nu ska jag dricka ett par kubik vatten (så att förkylningen-eller-vad-det-nu-är försvinner snabbt), och sedan sova många timmar. Imorgon första helt lediga dagen sen...tja jag var väl ledig lite runt jul och nyår? Det ska bli gött ..och välförtjänt!

Puss påt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0