Bara sport

Nä, jag kostar inte på mig någon fancy inledning idag.

Idag var det änna dags för ett stycke träningspass. Jag skriver om det här för att det under den här perioden inte ens är säkert att jag tränar alla dagar i veckan.. (Bara så att ni hänger med va) Nu kör vi typ bara 4 pass + tävling. Helt klart härligt att vara inne i tävlingssäsong igen! Alltid goare och lite lättare träning då med mer fokus på teknik och kvalitét. Idag umgicks vi dock mest med styrkerummet. Persade i djupa knäböj bl a, de va sköj...och oförskämt lätt :D 90kg.

Sköj är också att Handbolls-EM dragit igång. Ikväll var det dags för Sverige - Polen. Synd att vi tappade matchen. Men jag (och mina grannar ovanför som skrek glatt och gjorde ljud i golvet) tyckte ändå det var sevärt. Bra sport det där. Lika så herrarnas konståkning. Jag behöver inte säga det fler än en, ibland två gånger för att hotas få en liten töntstämpeldyna intryckt i pannan, men oj va de e ballt att se dom! Imorgon körs finalen (EM även där) vilken sänds på svt-play på eftermiddagen/kvällen. I will be bänked som man säger. Och efter det kommer säkerligen flera superlativ från mig. Om dem alltså. Till er. På bloggen.

So long! :)

Kommentarer
Postat av: S!mon

De ska va skidskytte.. har du inte förstått de än :P

2010-01-23 @ 10:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0