Nytt och fräscht!!

Mina ben! Min fot! Min hälsena! Hallå hur mår ni eller? :o En tuff tävlingsdag idag med två hundralopp och en fyrahundring däremellan. Såhär i efterhand kanske lite väl mkt, för det känns. Det känns också att man vart å tävlat i princip varje helg sedan 2 maj.. och med några helger kvar. För tillfället haltar jag lite lite, men hey, anstränger jag mig syns det knappt!

Har förrresten inte haft nåt internet här på ett tag, min ökända internetplopp gick i graven häromveckan, och sen dess har jag fått låna mammas ibland och ibland varit hemma i Torsanda och lekt med stationära datorn (Vart hemma även av andra anledningar än internetuppkoppling, men här och nu - inte väsentligt!).. Har jag tur får jag tillbaka mitt modem om en vecka. Kul. Skitkul. De finns helt klart annat/andra jag hellre är utan än denna lilla parvel. Man saknar ju mail och sånt... Information! Och underhålling av olika de slag. Men kanske framförallt all go musik (Läs: Spotify). Jag har istället lyckats lyssnat mycket på radion, kankse lite mer än vad som av myndigheterna borde vara rekomenderad dos. För nu är ja så jäävla trött på "Ny, fräsch musik". För det första: den e inte ny om den spelats överallt i snart ett kvartal! Och den är inte fräsch nån stans om den spelas sönder förtiosjutton gånger om dagen, ingen kan vara "fräsch" då! Hör ni det EMD, Lady Gaga, Adam Lambert och Erik Hassle!!?! (Vars låtar jag nu motvilligt kan alldeles  för bra utantill) Arwwgh! *slut på etermedieutbrott*

Så ja, en sista veckas semester stundar innan en tre veckor lång knegperiod. Det ska väl även jag klara av antar jag! Och pengar! Pengar får jag bannemej för besväret - kanonnajs jöh!

Nu ska jag och mina ben försöka förflytta oss till 1, tandborsten och 2, sängen. Wish me luck och hejråå. Vi kankse hörs!

Ja, blond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0