Back on track - spring edition

Yeeah, då var man på G igen! Förra veckan vart helt tokledig från det mesta. Inget jobb, ingen träning (kors i taket!) och bara ett möte på agendan. Passade istället på att allmänt varva ner, käka glass, storstäda lyan och komma igång med lilla hemma-verkstan. Och kankse viktigast av allt - träffade vänner jag av olika anledningar inte sett på länge. Det var trevligt på alla sätt. Viloveckan var mer än behövlig må jag säga!

Nu däremot är det som sagt full rulle igen. Eller, nåja, träningen har åtminstone rullat igång igen! Just nu och några veckor framöver (fram till lägret ungefär) är det lite tuffare uppbyggnad som gäller. För tillfället har jag träningsverk på ungefär alla tänkbara ställen och kommer väl ha i i alla fall nån vecka till. Sen vänjer man sig. Idag körde jag 2x500m och 4x200m, ett sk "snuthpass". Det som karaktäriserar de passen är att man springer mycket och snabbt och långt och..ja det finns helt klart slappare sätt att aktivera sig på. Mäktigt nervös innan, men det gick över förväntan! Kändes förvånande lätt och tiderna också helt okey! Så jag är mycket nöjd med dagens prestation! :)

Nu sovisdax!

Godnattpöss tokar :)
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0