OBS! Text utan bild

Hallå goddag! (Låter som nåt Magnus i Magnus å Brasse kunde ha sagt..men vi släpper det. för vi har ju viktigare saker att tänka på, som att Jossan är här med ett nytt blogg-inlägg vatusan. Whoho! Så.)

Jag har varit en plugghäst.
Har genomlidit en halv termin humanfysiologi och några veckors nutritions-kurs del 2 som innebar grupparbeten och redovisningar till leda. Samtidigt är jag ju glad och stolt att jag faktiskt klarar av allt det där och att jag fortfarande, trots det, tycker det är kul! Å igår började vi läsa nästa kurs i ordningen; biokemi. Kemi liksom, vem trodde att man skulle ens titta på ett periodiskt system, kovalenta bindningar och molmassa efter gymnasiets Kemi A-kurs? Inte jag i alla fall. Men nu är jag här ändå. Hur konstigt det än må låta så tycker jag det ska bli lite spännande. Har redan bestämt mig för att jag ska bli riktigt haj på det här! Bara att rövplugga och bita ihop helt enkelt så kanske man klarar sig igenom det här också! :)

På träningsfronten följande: Har redan avslutat en rekordkort inomhussäsong (i år endast 4 tävlingar) så nu är siktet redan inställt på utomhussäsongen, ska bli kul!! :) Håller på med en försiktig början till uppbyggnadsäsong innan det körs på på riktigt igen om några veckor.

Dessutom invald i IF Kvilles styrelse igen. Det ska la bli bra. Vi börjar redan nästnästa måndag med arrangemangsmöte à la Kvilles Vårtävling 2011, jag å herr ordf. Kommer bli kanon!!

Näe, nog med ljuv musik/skrivande från mig för ikväll vettja. Hörs å så. Pösspåt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0