No such kiss

En ledig helg! ("Yes!", tänker ni, vilken holabandola-dröm, Jossan. Thumbs up!) Men nääe. Hörrni, för jag hade ju planerat att tillbringa söndagen i en av Sveriges många städer med spikskorna och den lite för lilla tävlingstopen på, MEN det har nu mitt trotsiga bakklår satt stopp för. Buhu. Är efter några dagars träning med fokus på enbart baklåren och genomblödning där nu dessutom galet stel där... Skadan känns dock lite mindre, de e bra! Men nåt spök är det med det, för ungefär 10ggr/kväll krampar det till. Har jag tur är det bara en millisekund med känsla av en mindre elchock, men ibland händer det att man får sig en riktig kyss som gör att man flyger upp ur soffan. Oh. Kul. Najs. Nä!

Så nu ska jag bitchslapa mig själv några gånger så att jag förstår att jag visst måste gå och få massage varje eller varannan vecka, vilket jag varit slarvig med i vinter. Därav, (bland annat därav) får jag nu alltså istället snällt sitta hemma och vika strumpor och frosta av frysen i väntan på bättre tider för allas vårt Josefineska baklår. Förhoppningsvis är jag tävlingsklar redan till helgen, hoppas hoppas!! :)

Roligt tidsfördriv idag var dock att kolla igenom dom senaste avsnitten av SOS Ambulans. (Ironiskt passande programtitel, ja) Humor. Sjukt kul. Typ detta:




PUSS så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0