Tebaka

Nu jäflar är vi igång med bloggandet igen.

Sen sist har jag varit iväg på ett bra träningsläger med nya gruppen (ny sedan i höstas i alla fall). I år var vi en stor trupp som åkte ner till spanska solkusten och Nerja, allt som allt inklusive tränare, massör m.m. var vi 32 st - ett gött gäng! :) Riktigt bra kvalitét på passen därnere blandat med ett par grillkvällar och dagar på stranden gjorde gott. Alltid gött att komma ut å få träna efter en lång inomhussäsong. Lite ovant att ta de stora kurvorna och att lära sig känslan av avstånd ute på arenan först, men efter ett par pass är man inne i det igen. Känner att jag börjar få tillbaka ett driv i steget jag inte känt på ett tag nu också, det betyder att formen så smått är påväg igen! Skön känsla :)


Jag och min roomie Mia. Klart bästa. Inte en snark på hela lägret!


2/3 av lägerfolket. inkl mig i rosa! :)

Sen jag kom hem har jag inte haft mycket tid till övers. Skolan är full rulle såklart, labbar, grupparbeten och sedvanligt tentaplugg. Lägg därtill att Kvilles Vårtävling närmar sig, nästa tisdag smäller det! Mycket jobb inför tävlingen har det varit. Jag hade gärna varit med själv och sprungit men det hade blivit lite tjorvigt (e ju tävlingsledare för hela kalaset i år.) Men det ska bli kul ändå, kan dessutom passa bra att vila den dan då jag kör mitt första lopp för säsongen två dagar innan.

Vi hörs! Snarare än snart.
Puss hejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0